Onze belofte

Precies wat jij nodig hebt.
En iets meer.

Section Shape Image

Hoe wij weten wat jij nodig hebt?

kernwaarde-persoonlijk

We zijn onze eigen doelgroep.

Wij zijn een jong team van professionals tussen de 20 en 40. Wat we zochten bestond nog niet, dus zijn we het zelf gaan maken. Met dezelfde vragen die jij hebt.

kernwaarde-deskundig

We doen dit al een tijdje.

In 2012 werden we opgericht door o.a. onze toen 25-jarige oprichter. Sindsdien leren we professionals van de grootste bedrijven in Nederland nieuwe skills aan.

kernwaarde-ietsmeer

We zijn van vandaag.

We staan nooit stil, maar gebruiken de mogelijkheden die er vandaag zijn. Door slim gebruik van technologie, AI én psychologie, kunnen we gericht inspelen op jouw behoeften.

kernwaarde-doortastend

We doen onze stinkende best.

Of het nu gaat om de trainer, backoffice medewerker of CEO: we doen wat er gedaan moet worden om onze belofte waar te maken. Niet omdat het moet, maar omdat het leuk is!

onze visie

Betere skills voor een betere wereld.

section-title-shape-1

Met de mensen van onze generatie gaan we bepalen waar we in de wereld de komende decennia aandacht aan willen geven. Waar we bijvoorbeeld geld mee gaan verdienen en hoe we met elkaar omgaan.

We bedenken het niet alleen, we gaan het ook doen. Jij en wij willen dit op een goede manier doen, door dicht bij onszelf en onze idealen te blijven en te groeien in een richting die goed voelt en effectief maakt.

In gevestigde systemen, met oudere generaties, hardnekkige misverstanden en traditionele markten - gaat het allemaal niet vanzelf. Intern en extern heb je baat bij geestverwanten waardoor je jezelf blijft ontwikkelen als krachtig professional.

Het is natuurlijk fantastisch als je in een systeem terechtkomt waarin je elkaar op structurele basis inspireert. Zo’n systeem is Faculty. Je kan het een trainingsbureau noemen maar het heeft ook trekken van een universiteit, een community of een festival waar gelijkgestemden afwisselend muziek maken en luisteren naar elkaar.

onze aanpak

Andere inhoud en vorm.

section-title-shape-1

Als zelfbewuste professional ben je in een organisatie en in een beroep gerold. Jij bent aangenomen om wat je weet, wat je kunt en om jouw drive jezelf te ontwikkelen.

En waarschijnlijk omdat je dingen wilt; je wil dat het werk op een bepaalde manier wordt uitgevoerd en je weet ook waarom. Je hebt al veel in huis maar the best has yet to come. Misschien heeft niet iedereen om jou heen het door, maar jij gaat op punten het verschil maken en bent gekomen om wat te brengen.

Onze thema’s gaan over wat ons nu bezighoudt en worden aangevlogen vanuit de actualiteit. Dus niet de zoveelste keer leidinggeven volgens een beproefd model, verkooptechnieken anno vroeger of een theoretische MBA.

We vinden elkaar exact daar waar jouw behoeften (door je dilemma's, huidige verantwoordelijkheden en context) actuele inzichten en de tijdgeest raken.

Onze trainers en coaches zijn niet alleen knettergoed maar staan qua levensfase en oriëntatie heel dichtbij, zij inspireren en laten zich inspireren.

En (met een knipoog naar een klassiek bureau) je kan je natuurlijk laten opsluiten in een zaaltje in Driebergen of Noordwijk. Wij kiezen bewust andere vormen die beter passen bij jouw leven en agenda, met live seminar-like momenten, persoonlijke coaching en onderdelen waar je individueel op los kan.

faculty-celebration-day