Onderzoek: gebruik de Soft skills tracker

Geschreven door Faculty of Skills | 2 november 2020

Ben je vooral aan het woord, of luister je meer? Waar gaan jouw gesprekken eigenlijk over? En hoe vind je zelf dat je het doet? Faculty of Skills wil graag weten hoe professionals denken over hun eigen communicatieve vaardigheden. Daarom vragen we iedereen gedurende één werkdag de Soft skills tracker te gebruiken.

wvdss

De Soft skills tracker bestaat uit een korte vragenlijst die je na ieder gesprek opnieuw invult. Zo registreer je snel en gemakkelijk welke skills je in dat gesprek hebt toegepast en hoe je vond dat het ging. We verzamelen en delen de resultaten om een inzicht te geven in het niveau van de communicatieve vaardigheden van werkend Nederland, wat er goed gaat en waar we met z'n allen aan moeten werken. Invullen gaat anoniem.

Zo doe je mee

• Plan een werkdag waarop je de Soft skills tracker gaat invullen.
  • Heb je een call gehad? Een video-meeting of misschien wel een live afspraak? Ga naar de tracker en vul in hoe het ging.
  • Doe dat opnieuw voor ieder gesprek die dag.
  • Je kunt de tracker op je telefoon gebruiken, of op de computer.
  • Tip: sla de link op als favoriet, dan kun je er snel bij. Ververs de pagina om de tracker opnieuw in te vullen.
  • Klaar voor vandaag? Laat op deze pagina je e-mailadres achter en we sturen je een cadeaubon van Bol.com t.w.v. 10 euro.

Direct naar de Soft skills tracker

Week van de soft skills

Het onderzoek met behulp van de Soft skills tracker is onderdeel van de Week van de soft skills, van 9-13 november. Met die week vraagt Faculty of Skills aandacht voor het belang van communicatieve vaardigheden op de werkvloer. We presenteren de onderzoeksuitkomsten en organiseren een aantal exclusieve interviews met toonaangevende koplopers in verschillende sectoren.