Daar zijn we groot mee geworden
De eerste 10 jaar van ons bestaan verzorgden we enkel incompany en maatwerktrajecten.
Waarom partijen als ABN AMRO, Aon, Intergamma en Randstad voor ons kiezen?
Blije deelnemers
Laten we eerlijk zijn: totdat we de impact van soft skills op bedrijfsresultaten écht hard kunnen meten, blijft dit onderaan de streep de belangrijkste KPI.
Innovatief & schaalbaar
Sinds dag 1 gebruiken wij een innovatieve blend van activiteiten. We wonnen met onze klanten meerdere Learning Innovation Awards in Londen.
Visie op de toekomst
We doen als Faculteit van Vaardigheden veel onderzoek naar de cruciale skills om succesvol te zijn én blijven in een continu veranderende wereld.
Leuk team
Partijen gaan met ons werken vanwege onze innovatie en referenties. Ze blijven met ons werken doordat we vrolijk én doortastend te werk gaan.
Via een eigen route naar het gezamenlijke doel
We trainen al 12 jaar de skills van medewerkers van organisaties in Nederland.
Soms is het een incompany-variant van onze open trainingen, soms 100% maatwerk in co-creatie.
Als werkgever mag je iets verwachten van je mensen. Als een klantenservice ineens commerciële gesprekken moet gaan voeren bijvoorbeeld. Of als managers bedrijfsbreed een meer coachende stijl moeten gaan hanteren. Maar de route naar zo'n einddoel is voor iedereen anders.
Doordat we individuele en groepstrainingen afwisselen in combinatie met on- en offline learning, bieden we individueel maatwerk én meetbaar bedrijfsresultaat.
Nikki Suikers
Typische resultaten
Level 1 - Tevredenheid: 9,0 uit 10 (zie ook FeedbackCompany)
Level 2 - Leren: +25% gemiddeld verschil tussen in- en outtake
Level 3 - Toepassing: 77% geeft aan het geleerde toe te passen
Level 4 - Impact: o.a. +6 op NPS, +26-105% op Conversie, -40% op kosten
Meer weten?
Bel met Nikki Suikers
06 - 51 72 07 39
nikki.suikers@faculty.nl
Of één van haar collega's:
030 - 209 20 22
Stuur ons een bericht
"We mogen heel trots zijn op zo'n hoge waardering voor zoiets spannends."
Anne, Rabobank
"Ik vind co-creatie heel belangrijk omdat je elkaar scherp houdt."
Jeannette, ABN AMRO
"Van Service naar Sales, met effect en plezier"
Marije, Aon