2020 beste jaar tot nu toe voor Faculty of Skills

Geschreven door Henrieke Graven | 12 januari 2021

Faculty of Skills had in 2020 een succesvoller jaar dan ooit. Het percentage tevreden deelnemers, een van onze belangrijkste succesindicatoren, lag nog nooit eerder zo hoog: 94% van alle deelnemers was tevreden. Dat betekent dat ze het trainingsprogramma een rapportcijfer 6 of hoger gaven.

Het programma met de hoogste waardering was ‘Perfecting your feedback skills’ dat we maakten met Agriterra. Alle deelnemers aan dat programma waren tevreden en 94% gaf zelfs een cijfer 8 of hoger. Ook de participatie was hoog: 98% van de deelnemers heeft de complete training afgerond, ongekend bij online training.

Blij met feedback

Deelnemers aan TrainTool-programma’s ontvangen feedback op hun rollenspellen van onze coaches. Dat kunnen menselijke coaches zijn, of onze artificial intelligence-coach Alix. We vragen deelnemers wat ze van die feedback vinden. Gemiddeld geven deelnemers hun coach een 8,5 voor de feedback. Opvallend daarbij is dat de feedback voor Alix bijna net zo hoog is: een 8,3 gemiddeld. Dat is een teken dat Alix de video’s van deelnemers goed begrijpt en accurate, waardevolle feedback geeft.

Een van de grootste opleiders

In 2020 groeide Faculty of Skills verder. Met meer dan 20.000 getrainde deelnemers behoren we tot de grootste opleiders van Nederland. In het uitdagende jaar dat achter ons ligt wierp onze ervaring met innovatieve online leertrajecten zijn vruchten af. Een van de innovaties die van grote waarde bleek was de Live Online Roleplay: een live rollenspel met een acteur, maar dan volledig via videoverbinding. De Live Online Roleplay is de logische laatste stap in personal trainingen, bijvoorbeeld de trainingen die te volgen zijn vanuit de regeling NL leert door.

2020 beste jaar ooit