Vrouw aan het werk achter een laptop

Besteed je STAP-budget slim bij Faculty of Skills

Geschreven door Faculty of Skills | 28 februari 2022

Faculty of Skills is een van de geselecteerde aanbieders waar je kosteloos een training kunt volgen met je STAP-budget. Met het STAP-budget krijgt vrijwel iedereen in Nederland tussen de 18 jaar en de pensioengerechtigde leeftijd een subsidie van € 1.000 om een training, cursus of opleiding mee te volgen. Daarvoor volg je bij Faculty of Skills een volwaardige training, zonder bijbetalen.

Betere gesprekken, meer succes

Trainingen van Faculty of Skills draaien altijd om het verbeteren van gespreksvaardigheden. Veelgetrainde vaardigheden zijn bijvoorbeeld Beïnvloeden volgens Cialdini, Effectief Communiceren en Coachend leidinggeven. Door deze of andere  gespreksvaardigheden verder te ontwikkelen til je de gesprekken die je voert naar een hoger niveau. Dat geldt voor gesprekken met collega’s, klanten, je manager of je teamleden als je een team aanstuurt.

Personal training

In een personal training heb je meerdere gesprekken met een persoonlijke coach, oefen je de vaardigheden in TrainTool met online video-rollenspellen en sluit je af met een Live Online Roleplay. Al ruim 140.000 mensen hebben een training van Faculty of Skills gevolgd. Gemiddeld krijgen de trainingen een 9 op Springest.

Bekijk het hele aanbod voor het STAP-budget

STAP-budget bij Faculty of Skills

Het STAP-budget is een subsidie van de Rijksoverheid om mensen te stimuleren te blijven leren en ontwikkelen. Je kunt het STAP-budget alleen gebruiken bij geselecteerde aanbieders, Faculty of Skills is een van die aanbieders. Je vraagt de subsidie aan bij het UWV. De subsidie wordt verstrekt in vijf tijdvakken. De regeling vervangt de belastingaftrek op opleidingen.

Lees de veelgestelde vragen over het STAP-budget

STAP-budget