• Een man en een vrouw lachend in gesprek

      Inclusieve communicatie: het waarom en hoe

      Gebruik communicatie om jouw organisatie inclusiever te maken. In dit artikel lichten we de begrippen diversiteit en inclusie toe en krijg je concrete tips.
    • B Corp Faculty of Skills

      Hieraan kun je zien dat we het B Corp-keurmerk verdienen

      Faculty of Skills is 1 jaar B corp en daar zijn we trots op! In dit artikel lees je 6 punten waaraan je kunt zien dat we de titel verdienen.
    • Online talk Peter Blangé

      Nu terugkijken: online talk met Peter Blangé

      Je kunt de online talk met oud-volleyballer en voormalig bondscoach over coaching op het werk nu terugkijken. Meld je ook vast aan voor de volgende online talk!
    • Faculty of Skills wint internationale IELA award

      Het TrainTool-programma dat ontwikkeld is met Maastricht University is bekroond met een internationale IELA Award. Het is het beste blended leerprogramma.
    • Coachend leidinggeven: 3 onmisbare skills

      Een coachende leiderschapsstijl vraagt om een aantal specifieke vaardigheden. Welke dat zijn, en hoe je die als manager kunt ontwikkelen lees je in deze blog.
    • Tevredenheid onder studenten opnieuw toegenomen

      Van de studenten die een TrainTool-programma gevolgd hebben, is 90% tevreden. Ook docenten zijn tevreden: zij geven een gemiddelde waardering van 8.4.
    • Zo werkt coachend leidinggeven averechts

      Een coachende leiderschapsstijl wint aan populariteit. Maar coaching is niet voor iedereen en niet altijd de beste aanpak. Lees de valkuilen in deze blog.
    • Coachen volgens het GROW model

      Coaching volgens het GROW model

      Het GROW model wordt gebruikt voor coachingsgesprekken op het werk. Bekijk hoe het GROW model werkt en lees de voorbeelden van de vragen die je kunt stellen.
    • NL leert door

      Zo haal je alles uit je (gratis!) NL leert door training

      Maak gebruik van de stille weken in de zomer en grijp je kans om nog te profiteren van NL leert door. Met deze tips haal je het maximale uit je training.
    • ABN AMRO

      Case: NPS-programma bij ABN AMRO

      In onze nieuwste case study lees je alles over het programma dat we maakten voor ABN AMRO. 3000 medewerkers trainen daarin de skills om goed om te gaan met klachten.
    1. Home
    2.    |   
    3. NL
    4.    |   
    5. Blog
    6.    |   
    7. Page
    8.    |   
    9. 2