-
In 7 stappen naar meetbaar beter klantcontact
Klantgericht werken is de laatste jaren veel veranderd. Het is nu online te meten en te trainen, waardoor harde conclusies kunnen worden getrokken. Hoe doen we dit? -
Het strategische belang van continue training
In een snel veranderende omgeving vormt continue training een kracht die niet onderschat mag worden. Hoe zorg je dat training een strategische rol speelt? -
Hoe mobile training het leereffect versterkt
Binnen online training brengt een nieuwe ontwikkeling nu nog meer onafhankelijkheid: mobile training. En die zorgt voor een sterker effect. -
Trainingsresultaten: welke beroepsvaardigheden worden het meest getraind?
Met de resultaten van onze online trainingen bij verschillende Nederlandse gemeenten en bedrijven kunnen we inmiddels op verschillende vragen antwoord geven. -
Jack de Vries: ‘Direct contact met je publiek wordt steeds moeilijker’
Jack de Vries sprak op uitnodiging van TrainTool over contact met het publiek. ‘Stel altijd de vraag: voel ik mijn publiek echt goed aan?’ -
Kennisdialoog In contact met publiek: een terugblik
Dinsdag 13 oktober 2015 organiseerden we een kennisdialoog rondom het thema "In contact met publiek" bij ons in Utrecht. Bekijk hier de terugblik. -
Spiegeltje, spiegeltje in de hand...
Met zelfbeoordeling beoordeelt de online trainingsdeelnemer zijn eigen prestatie aan de hand van een aantal sturende vragen, en dat werkt! -
Borgen, betekenis en blijvend effect
Wist u dat u als manager een belangrijke bijdrage levert aan het trainingseffect? Een blog over betekenisvol opleiden en het borgen van trainingen. -
6 optimale benaderingen voor e-learning en e-training
Corporate learning wordt steeds meer ingevuld door online oplossingen. Roland Berger onderzocht 6 optimale omgevingen voor e-learning en e-training. -
Het belang van lichaamstaal in businesscontact
Zakelijke contacten draaien om communicatie tussen mensen, en lichaamstaal speelt hierin een belangrijke rol. Deze infographic geeft nuttige tips!